Niet genoeg rechten? [Win 7] discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Yooo, Ik had geprobeerd het te zoeken maar kon niks vinden. ik krijg vaak een melding dat ik niet genoeg rechten heb om een backup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet genoeg rechten? [Win 7]
Yooo,
Ik had geprobeerd het te zoeken maar kon niks vinden. ik krijg vaak een melding dat ik niet genoeg rechten heb om een backup te maken. Ik had het opgezocht op Apple en daar stond dat ik waarschijnlijk sommige mappen niet genoeg rechten had verleend, maar ik heb alles al rechten toegekend... Iemand een andere idee waarom dit steeds eruit popt? bedankt! ~ Alvin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
P.s ik weet dat het een oude topic is maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost T_T |
|
|||
|
|||
Start iTunes eens een keer met rechtermuisknop -> Uitvoeren als Administrator
Helpt dit? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rechten niet geldig? | jeroenkampioen | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 01-06-10 16:36 |
vage probleemmelding: rechten niet geldig | jeroenkampioen | iPhone algemeen | 3 | 18-05-10 18:39 |
Windows: Machtiging na update Win naar Win 7 | Brum | iTunes | 1 | 15-03-10 02:01 |
iPhone laadt niet ver genoeg op | Luunie | iPhone algemeen | 3 | 01-08-09 10:02 |
|
|