iPhone laadt niet ver genoeg op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone was aan het laden via usb, gaat goed tot 92 procent, sinds dan zakt ie een procent per twee minuten. Dan maar via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone laadt niet ver genoeg op
Mijn iPhone was aan het laden via usb, gaat goed tot 92 procent, sinds dan zakt ie een procent per twee minuten. Dan maar via de muur opladen, eerst laadt ie snel op en nu zakt hij weer! Zit nu aan 85 procent en ja, hij is aangesloten..
Damn, echt niet goed Iemand ideetjes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou het eigenlijk niet weten. Je kan eens proberen de iPhone uit en terug aan zetten. (met een tussenpauze van een paar minuten)
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm Laatst gewijzigd door Pascal717; 01-08-09 om 01:55. |
|
||||
|
||||
// Topic-titel aangepast, "Probleem" zegt natuurlijk niet zoveel
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ja idd
Hij is gisternacht (2 uur) dan toch op 100 procent geraakt, uit de lader gehaald, naast mij gelegd en niet meer aangekomen. Nu is ie volledig plat (9 uur) Eerst nog eens een soft reset doen en anders terug nr de winkel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laadt niet op | Ullie | iPhone algemeen | 139 | 27-02-11 15:19 |
Windows: Niet genoeg rechten? [Win 7] | phoenix555 | iTunes | 2 | 26-04-10 22:43 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone laadt niet op | el.pasta | iPhone algemeen | 0 | 04-01-10 09:17 |
|
|