fw 3.0 mms/sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo zit met een klein vraagje ik heb mijn mms aanstaan maar als ik een bericht verstuur zonder foto maar naar meerdere personen dan lees ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
fw 3.0 mms/sms
Hallo zit met een klein vraagje
ik heb mijn mms aanstaan maar als ik een bericht verstuur zonder foto maar naar meerdere personen dan lees hij dat toch als MMS in groep is dat normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je dan hetzelfde probleem als hier beschreven?
https://forum.iculture.nl/f14/i...groepsmms.html Ik heb er zelf geen last van, maar het schijnt een bug te zijn. Als je groeps-sms wil sturen moet je dan gewoon ff de MMS functie uitzetten, tot dat het gefixed is |
|
||||
|
||||
ow slotje dan maar hier aub
|
|
|||
|
|||
MMS i.p.v. SMS (Vodafone)
Hallo,
Las hier over de problemen met het versturen van een "groeps MMS". Vanzelf speelt dat ook bij mij, maar nu lijkt het erop dat - wanneer MMS aanstaat - een nieuw bericht automatisch als MMS wordt aangemerkt. Vraag me af of iemand anders dat eventueel ook bij de hand heeft gehad. Wellicht dat dit met Vodafone te maken heeft? Is nogal vervelend om telkens MMS uit te zetten (MMS wordt buiten "de bundel" afgerekend). Is hiervoor (al) een oplossing? |
|
||||
|
||||
Citaat:
anders mms volledig afzetten is ook een oplossing |
|
|||
|
|||
Heb onderwerp niet aanstaan. Zet MMS nu idd uit om te Sms-en.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto versturen via sms of mms | Tommyke3700 | Muziek, foto & video | 0 | 22-01-10 12:11 |
ik verstuur telkens mms ipv sms | saapke | iPhone algemeen | 3 | 29-12-09 15:18 |
SMS/MMS aan jezelf versturen | forum.bericht | iPhone algemeen | 4 | 23-10-09 16:35 |
Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS | rTunes | Vodafone | 2 | 09-07-09 14:36 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
|
|