wiNstaller en iBrickr met iTunes 7.6 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Jailbreaken en activeren van firmware 1.0.2 werk niet meer met wiNstaller i.c.m. iTunes versie 7.6. Ook "Free my phone" in iBrickr werkt niet meer met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wiNstaller en iBrickr met iTunes 7.6
Jailbreaken en activeren van firmware 1.0.2 werk niet meer met wiNstaller i.c.m. iTunes versie 7.6.
Ook "Free my phone" in iBrickr werkt niet meer met iTunes 7.6. Ik las ook ergens dat iNdependence het vertikt met iTunes 7.6, maar ik kan dat niet bevestigen, want ik heb geen Mac. Mocht je nog iTunes 7.5 op je computer hebben, dan kun je dat beter zo houden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
deze week een Iphone via GSM.nl gekregen. In de beschrijving staat dat met Firmware 1.1.2 Itunes 7.5 gebruikt moet worden en dat je niet moet upgraden naar 7.6 Aangezien ik al 7.6 op mijn pc had staan heb ik het toch gewoon geprobeerd. Geen problemen hier met de synchronisatie, alles lijkt prima te werken ( Tof ding trouwens die Iphone! ).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr | JKamermans | iTunes | 4 | 27-09-09 15:09 |
Probleem met ibrickr | ugene | Archief | 6 | 24-05-08 11:00 |
Geen mic/connectie met iTunes/iBrickr | StephSands | Unlock [archief] | 7 | 06-03-08 15:06 |
Problemen met iBrickr | Alataby | Archief | 6 | 23-10-07 00:38 |
WiNstaller App verwijderen | BadSide | Archief | 2 | 22-10-07 13:26 |
|
|