Foto's op je Iphone via sync gezet, terughalen op pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ey, Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een aantal foto's op mijn Iphone gezet. Alleen ik heb vorige week alles op mijn pc (windows) opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op je Iphone via sync gezet, terughalen op pc
Ey,
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een aantal foto's op mijn Iphone gezet. Alleen ik heb vorige week alles op mijn pc (windows) opnieuw geinstalleerd en nu heb ik alleen nog de foto's op mijn iphone staan en niet meer op mijn pc(windows). Volgens mijn als ik de iphone synchroniseer met de pc (windows) ben ik de foto's kwijt die alleen nog maar op mijn iphone staan. Heeft iemand een oplossing hoe de foto's van mijn iphone kan afhalen zonder dat ik ze kwijt raak. Bijvoorbaat dank, Naafje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone sync met Mac (muziek/foto's) EN Win (contacten/agenda) | shanty | iTunes | 0 | 16-02-11 00:37 |
Foto's terughalen | dudematters | Muziek, foto & video | 5 | 28-09-10 20:45 |
Foto's terughalen uit een beveiligde backup | Cyberbob | Muziek, foto & video | 0 | 04-08-10 12:29 |
Iphone sync geen muziek/video's/apps/foto's?? | mikehoofddorp | iTunes | 0 | 12-06-10 20:41 |
Foto's sync | spiegelaere | iTunes | 8 | 07-09-08 20:20 |
|
|