iTunes 9.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes 9.1 geinstalleerd, doch kan niet meer met mijn 3G iPhone synchroniseren. Er komt geen iphone onder het punt : Gedeeld: Zoals we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 9.1
Ik heb iTunes 9.1 geinstalleerd, doch kan niet meer met mijn 3G iPhone synchroniseren.
Er komt geen iphone onder het punt : Gedeeld: Zoals we dit gewent zijn. Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je mac al eens herstart?
|
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs (jailbreak) en iTunes 9.1
Citaat:
De Apple TV verschijnt wel onder apparaten, maar de iPhone niet meer. De oude versie van iTunes 9.03 met de muziek-library van gisteren met timemachine teruggezet. Herstart van de iMac en de iPhone en ja alles is weer zichtbaar. Alleen bij software-update wordt er aangegeven dat er geen nieuwe software beschikbaar is. Dus in de toekomst gewoon iTunes 9.1 bij Apple downloaden en vervolgens installeren Laatst gewijzigd door seagull; 01-04-10 om 17:47. |
|
|||
|
|||
itunes 9.1
Na 2x her startten iPhone en herstarten I Mac
is het probleem opgelost. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|