3GS heeft geen enkele synchronisatie meer na update van iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) na problemen bij het upgraden van de nieuwe versie van iphone, is de iphone hersteld en ben ik al mijn contacten, agenda, notities en tags ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na problemen bij het upgraden van de nieuwe versie van iphone, is de iphone hersteld en ben ik al mijn contacten, agenda, notities en tags van shazam kwijt ... ik heb geen apple maar een pc ... heeft iemand een suggestie
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer na update OS4. iPhone 3GS | forza | Odido (T-Mobile) | 15 | 01-03-12 21:16 |
iPhone: 3GS heeft geen bereik meer | Rotje333 | Jailbreak | 1 | 28-06-10 23:47 |
Geen enkele app werkt meer in IOS4! | winfriend | iPhone Apps | 3 | 25-06-10 16:03 |
Windows: na Itunes update geen herkenning meer | litmanen10 | iTunes | 0 | 05-02-10 20:57 |
geen enkele app installeert meer na restore van iphone 3g | renssies | iPhone Apps | 2 | 23-11-08 19:10 |
|
|