iTunes met iPhone jailbreak discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik heb mijn vraag niet terug kunnen vinden met de zoek-optie. Ik heb mijn iPhone 3GS met Spirit gejailbreakt. Heb net daarvoor een reservekopie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes met iPhone jailbreak
Hee,
Ik heb mijn vraag niet terug kunnen vinden met de zoek-optie. Ik heb mijn iPhone 3GS met Spirit gejailbreakt. Heb net daarvoor een reservekopie gemaakt. Kan ik mijn iPhone gewoon weer aan de laptop hangen? (iTunes koppelen dus)? Zonder dat mijn vorige Reservekopie verwijderd wordt? Want zover ik weet moet ik die reservekopie bewaren om te kunnen herstellen bij problemen met Jailbreak? Alvast bedankt, Femke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jahoor, je kan gewoon je iPhone synchroniseren enzo. Als er dan echt wat mis gaat kan je herstellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mijn 2e vraag beantwoorden aub?
Ik heb er nog niet veel verstand van en ik ben bang dat als ik mijn iPhone nu koppel aan iTunes het fout gaat. |
|
||||
|
||||
ik weet het antwoord zelf niet, maar heb de locatie opgezocht van die reservekopie van VOOR de jailbreak en heb die gekopieerd en ergens ander opgeslagen voor de zekerheid. mocht je de map zoeken moet je verborgen mappen aanzetten
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid, je jailbreak is NIET opgenomen in je reservekopie.
In je reservekopie staan alleen foto's, mailinstelingen, notities, save games, bladwijzers, sms'en, enz |
|
||||
|
||||
En ter aanvulling: het maken van de reservekopie kun je voorkomen door direct op het kruisje te klikken zodra iTunes ermee wil beginnen.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 07-05-10 om 23:54. Reden: k te weinig |
|
|||
|
|||
Oke, bedankt.
Maar zodra ik mijn jailbreak eraf wil gooien, moest dat toch via de Herstellen knop? |
|
|||
|
|||
Ik heb eens een reservekopie teruggezet en toen kon ik volgens mij kiezen welke ik wilde terugzetten. Ik kon ook een oudere reservekopie gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Synchronisatie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G met jailbreak update via itunes daarna crash | Ido130 | iTunes | 25 | 21-04-11 20:12 |
Iphone met jailbreak crash na update via itunes. | Ido130 | iTunes | 1 | 28-03-11 17:57 |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
iPhone: probleem met itunes op iphone na 3.0 en jailbreak | karel_van_gelder | Jailbreak | 0 | 24-06-09 09:41 |
|
|