nieuwe pc en itunes versie en syncen met bestaande iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPhone liedjes en een film staan (de liedjes heb ik nog, maar de film niet meer). Na het opkuisen en herinstalleren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe pc en itunes versie en syncen met bestaande iphone
Ik heb op mijn iPhone liedjes en een film staan (de liedjes heb ik nog, maar de film niet meer).
Na het opkuisen en herinstalleren van mijn pc (was nodig) zit ik blijkbaar met een "nieuwe iPhone" en kan ik mijn film niet meer naar de pc krijgen (syncen gaat niet want dan ben ik hem kwijt). Bestaat daar een oplossing voor? Foto's en zo is geen probleem want die kan ik er nog afhalen en de liedjes heb ik op aparte harde schijf, maar de film heb ik niet meer. Bedankt op voorhand! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou het kunnen proberen via SSH? Ik weet niet hoe het wordt opgeslagen op de iphone maar als je handmatig die files kunt vinden op je iPhone dan kan je ze volgens mij gewoon overzetten op je computer.
iTunes en Apple zijn nogal bezig om het uitwisselen van muziek naar andere mensen te voorkomen. Het moet allemaal legaal zijn enzo. En waarschijnlijk verdienen ze anders niet genoeg met hun eigen store. Maar probeer het eens met SSH en laat weten of het gelukt is. |
|
|||
|
|||
Damn dat ik daar zelf niet ben opgekomen.
TOP! Bedankt ik doe het morgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lukt perfect. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
iPhone syncen met nieuwe iTunes libary na harddisk chrash | matthijsi | Archief | 3 | 30-01-10 19:38 |
Windows: Nieuwe iphone op "bestaande" itunes | Quatz | iTunes | 2 | 03-08-09 19:31 |
Nieuwe Iphone met nieuwe versie gekocht.. | Johannn | Archief | 13 | 07-10-07 14:15 |
|
|