Programma's vooralsnog syncen met Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk dat dit vaak genoeg langs is gekomen alleen met zoeken kom ik het niet tegen. Zal vast en zeker iets verkeerd doen maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma's vooralsnog syncen met Itunes
Denk dat dit vaak genoeg langs is gekomen alleen met zoeken kom ik het niet tegen. Zal vast en zeker iets verkeerd doen maar de ezel die ik dan ben vraag ik het toch.
Heb allerlei programma's op mijn IPhone staan maar in mijn Itunes heb ik dit niet aangevinkt. Als ik dit nu wil aanvinken komt er een melding in Itunes dat alles wordt overschreven van de Bibliotheek naar de IPhone. Er staat niets in de Bibliotheek wat programma's betreft dus dan raak ik alles kwijt. Is er een mogelijkheid dit te voorkomen of geeft die dit aan maar gebeurd er niets? (zoals ik al zei een ezel....) Hoor het graag als jullie hier iets voor hebben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je nou eerst klikt in itunes op bestand -> aankopen overzetten van "iphone naam". Dan denk ik dat het zou moeten lukken denk ik
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik gisteren gedaan maar durfde het niet aan te vinken.
Zal dit vanavond gaan doen op hoop van zegen hahahaha. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes kan programma's niet syncen met Iphone | Marusch | iTunes | 21 | 13-07-12 18:25 |
Itunes syncen met iphone | Donny1978 | iTunes | 3 | 22-01-11 18:34 |
Syncen met itunes mislukt | AnitaB | Archief | 2 | 15-07-09 23:30 |
foto's syncen zonder de programma's syncen. | Tieme | iTunes | 5 | 03-12-08 15:40 |
|
|