Iphone verkopen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn oude Iphone wil verkopen waar een aantal applicaties opstaan officieel gekocht via Itunes is het dan voldoende om : 1) Itunes te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone verkopen
Als ik mijn oude Iphone wil verkopen waar een aantal applicaties opstaan officieel gekocht via Itunes is het dan voldoende om :
1) Itunes te starten en bij Store te kiezen voor afmelden 2) Iphone fabriek resetten Of komt er meer bij kijken ? de bedoeling is natuurlijk wel dat de nieuwe gebruiker de Iphone weer onder zijn eigen account kan aanmelden. Kan ik daarna ook mijn nieuwe Iphone weer normaal aanmelden in Itunes ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstellen is het beste. Wordt alles meteen verwijderd.
|
|||
|
|||
Maar kan de nieuwe gebruiker dan ook de Iphone weer onder zijn account aanmelden en kan ik onder mijn eigenste account de nieuwe aanmelden ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en ja dat kan jij...
|
|||
|
|||
Thanks was bang dat hij dan ook onder mijn account moet inloggen omdat het serie nummer van de oude iphone onder mijn account geregistreerd staat.
|
|
|||
|
|||
geld dit ook voor een iphone die geJailbreakt is?
dus ik kan gewoon bij instellingen kiezen: wis alle inhoud en instellingen. bij itunes gewoon afmelden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone verkopen | jap74 | iTunes | 1 | 23-01-11 20:54 |
iPhone verkopen | henkiee100 | iPhone algemeen | 12 | 16-06-10 15:58 |
locked iphone 3G verkopen | Toiney | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-03-10 10:12 |
iPhone verkopen, How To? | Werner85 | Koopinformatie Nederland | 13 | 13-09-09 15:45 |
|
|