iPhone verkopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 3G verkocht ( naja bijna ) via Marktplaats. Er staat nu Heb nu 3.1.2 (7D11) op met jailbreak en unlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verkopen
Hallo,
Ik heb mijn iPhone 3G verkocht ( naja bijna ) via Marktplaats. Er staat nu Heb nu 3.1.2 (7D11) op met jailbreak en unlock volgens mij. De volgende gebruiker moet dit ook nog hebben en verteld mij dat ik hem beter niet kan herstellen via iTunes? Want dan is het niet meer mogelijk om hem te unlocken? Hoe kan ik dan het beste alles verwijderen van mijn iPhone? Thanks alvast.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op je iPhone >Instellingen>Algemeen>Herstellen ofzo en dan helemaal wissen. De volgende eigenaar dan in iTunes shift+herstellen, firmware selecteren en dat is het volgens mij wel.
|
|
||||
|
||||
Neen, want henkiee100 z'n iPhone is afhankelijk van een softwarematige unlock. Als je gewoon herstelt dan update je sowieso naar firmware 3.1.3 en dan heb je ook de nieuwste baseband die nog niet te unlocken is.
Wat je wel kan doen is je SHSH-gegevens opslaan via Cydia en dan naar firmware 3.1.2 herstellen door die te selecteren in iTunes dmv shift+herstel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het beste is de shift herstel optie naar 3.1.2 dan weet je zeker dat eea er echt af is en overschreven door nieuwe imstallate
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kunt via deze link: iPod, iPhone and iPad Firmware Download
de juiste firmware, 3.1.2 kiezen en donloaden en dan in itunes met shift en herstel m laten herstellen naar 3.1.2. Dan houdt je de unlock |
|
||||
|
||||
Die officiële firmwares staan ook gewoon op iPhoneclub, maar daarmee/daarna moet je vervolgens toch weer unlocken.
Het enige juiste advies staat in post #3.
|
|||
|
|||
Dank jullie wel allemaal!
Heb hem onderhand herstelt ( shift ) en er weer een jailbreak opgezet! |
|
|||
|
|||
maar heb je 'm ook unlocked? want dat zal je koper het belangrijkste vinden denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jawel, maar ik ga ervan uit dat je koper 'm gelijk wil proberen en als ie dan geen bereik krijgt is dat ook zo lullig, dus kun je m beter zelf ff unlocken.
blackra1n draaien en in blackra1n op de iphone kiezen voor unlock. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone verkopen | jap74 | iTunes | 1 | 23-01-11 20:54 |
Windows: Iphone verkopen | jmoonen | iTunes | 5 | 13-06-10 23:41 |
locked iphone 3G verkopen | Toiney | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-03-10 10:12 |
iPhone verkopen, How To? | Werner85 | Koopinformatie Nederland | 13 | 13-09-09 15:45 |
|
|