Geen foto tabblad. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn itunes is nergens een tabblad voor foto's te vinden, wel muziek, info, samenvatting, video etc maar geen foto's. Ik kan dus zo onmogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen foto tabblad.
In mijn itunes is nergens een tabblad voor foto's te vinden, wel muziek, info, samenvatting, video etc maar geen foto's.
Ik kan dus zo onmogelijk foto's van mijn pc op de iphone zetten. Heel irritant. Ik heb de 9.2 versie van itunes. Hoort het tabblad er automatisch al te staan of moet die aangemaakt worden? Als ik itunes (her)installeer zegt die steeds dat ik een simlock vrije kaart in de iphone moet stoppen, maar ik heb een kaart met simcode, kan dat kwaad, kan het zijn dat daarom niet alles geinstalleerd wordt? Zou niet weten waarom niet, alles verloopt verder goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via een ander topic ben ik erachter gekomen en alles werkt nu. Slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Tabblad ringtones | Leukedingen | iTunes | 6 | 07-10-12 17:19 |
Foto tabblad afwezig bij synchroniseren iphone | Blackpalm | Archief | 1 | 07-04-10 17:16 |
Tabblad Foto's staat niet in iTunes | superbit | iTunes | 3 | 09-02-10 22:32 |
Tabblad beltonen | sendietje | Ringtones en Wallpapers | 4 | 17-01-10 22:40 |
Geen programma tabblad in mijn iPhone | tigrarol | iPhone Apps | 1 | 20-09-08 17:27 |
|
|