Upgrade naar 4.0 - waarschuwing "pophm.sympatico.ca" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net iOS 4.0 op mijn 3GS gezet. Bij het openen van de app Mail kreeg ik een waarschuwing over "pophm.sympatico.ca". Ik herken dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade naar 4.0 - waarschuwing "pophm.sympatico.ca"
Ik heb net iOS 4.0 op mijn 3GS gezet. Bij het openen van de app Mail kreeg ik een waarschuwing over "pophm.sympatico.ca". Ik herken dit niet als iets wat ik ooit heb ingesteld en vraag me af of meer mensen dit gezien hebben en wat de verklaring hiervoor is. In mijn instellingen voor Mail kom ik gewoon de gebruikelijke pop3 settings voor Hotmail tegen.
Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ios 4, mail, pop3, pophm.sympatico.ca |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: bootloader downgrade "06.04" naar "05.08" | AzNxJohnnii | Unlock | 11 | 10-05-10 20:02 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|