syncro van iphone naar PC discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, vraagje, ik heb sinds kort een nieuwe pc en heb itunes opnieuw geinstalleerd, nu wil ik mijn Iphone terug syncroniseren met mijn pc maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
syncro van iphone naar PC
hey,
vraagje, ik heb sinds kort een nieuwe pc en heb itunes opnieuw geinstalleerd, nu wil ik mijn Iphone terug syncroniseren met mijn pc maar als ik dat wil doen zal mijn iphone volledig gewist worden aangezien mijn itunes nieuw is. Kan ik op een of andere manier mijn iphone kopieren naar itunes en niet omgekeerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Zijn kennelijk weinig mensen die hier een oplossing voor hebben?
Of nooit verse installaties uitvoeren.... Ik heb hetzelfde probleem. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 | kaasdebaas | Jailbreak | 0 | 05-02-11 22:54 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
De icons van gedownloade apps downloaden van Iphone naar PC! | iphone2gdude | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-01-10 11:00 |
|
|