//

Foto's op iPhone zwart na back-up

Foto's op iPhone zwart na back-up discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha iedereen, Heb een vraag: Ik heb gisteren mijn iPhone gerestored en toen de back-up weer terug gezet, alleen nu zijn de foto's in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-10, 16:02
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard Foto's op iPhone zwart na back-up

Ha iedereen,

Heb een vraag: Ik heb gisteren mijn iPhone gerestored en toen de back-up weer terug gezet, alleen nu zijn de foto's in mijn iPhone library zwart. Als ik er op klik dan krijg je wel de normale foto. Maar de weergave is gewoon raar.

Hoe los ik dit probleem op?

Hieronder een foto'tje om het te laten zien

http://img243.imageshack.us/img243/8499/img0796.png


Laatst gewijzigd door FlorisVanRooij; 16-07-10 om 16:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 11:54
matsombo matsombo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb net hetzelfde probleem, maar niet al mijn foto's zijn zwart. De foto's getrokken sinds de update naar 4.0 zijn zwart, en ook hier en daar een foto die reeds eerder getrokken is.
  #3  
Oud 21-07-10, 12:46
Diane Diane is offline
• iOS 7.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Hallo hier het zelfde probleem, de fotos welke gamaakt zijn na de updat 4.0 zijn 1 groot zwart vlak. Als je dat vlak aantikt krijg je de fotos wel te zien. (sorry voor de ,s maar mijn apostrof op het toetsenbord is kapot heel irri, nieuw toetsenbord is besteld).
Heb ook nog niet door hoe ik het e.e.a goed krijg. zodar iemand dat weet hoor ik het graag.

gr
  #4  
Oud 21-07-10, 12:57
ger9007 ger9007 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

hallo, sinds mijn update naar 4.0 heb ik een soortgelijk probleem, sommige foto's zijn zwart, en ik kan niet meer synchroniseren met mijn computer. komt een melding dat er een onbekend probleem is (-39). hebben jullie dit probleem ook ? hoe is dit op te lossen ???
  #5  
Oud 21-07-10, 13:01
matsombo matsombo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik ben zonet eens via verkenner naar de map op mijn iPhone gegaan waar de foto's staan opgeslaan. De foto's die zwart weergegeven werden sinds 4.0 heb ik gewoon naar mijn pc verplaatst, die staan nu dus wel niet meer op m'n iPhone.
De andere zwarte foto's die hier en daar weergegeven werden, waren blijkbaar geen foto's meer, dus geen JPEG, maar .THM bestanden, wel met bestandsnamen die volgden op de andere foto's, die heb ik gewoon verwijderd.
Als ik nu nieuwe foto's maak, worden ze terug correct weergegeven in het overzicht.
  #6  
Oud 21-07-10, 13:02
Diane Diane is offline
• iOS 7.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Hoi Ik kan nog wel gewoon synchroniseren met mijn computer. heb alleen het probleem met het zwarte scherm bij de fotos en dat mijn taal in itunes ineens in het engels is. maar ja dat is niet een probleem, misschien niet zo gemakkelijk.
  #7  
Oud 21-07-10, 13:16
Diane Diane is offline
• iOS 7.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

ik ben misschien een nurd maar ik weet dus niet waar die map staat of hoe die heet. Ik heb die nog nooit kunnen vinden op mijn pc. En dan bedoel ik een mapje met fotos welke ik genomen heb met mijn iphone. ik heb die dus nog nooit op mijn pc kunnen vinden!!! wel de andere fotos op mijn iphone die ik van mijn pc naar iphone heb overgezet.
  #8  
Oud 21-07-10, 14:17
Diane Diane is offline
• iOS 7.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

ik heb eens gekeken als ik het apje fotos pak als ik mijn iphon aansluit op mijn pc dan zijn de fotos allemaal jpg bestanden. dus dat is het vreemde. De nummers lopen ook gewoon op. ik snap er niks van.
  #9  
Oud 21-07-10, 16:08
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Ik heb nogmaals een restore uitgevoerd en de back-up terug gezet, maar het probleem blijft. Ik hoop dat er snel iemand komt met een oplossing voor dit probleem.
  #10  
Oud 25-07-10, 13:35
mooiebloem mooiebloem is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ger9007 Bekijk bericht
hallo, sinds mijn update naar 4.0 heb ik een soortgelijk probleem, sommige foto's zijn zwart, en ik kan niet meer synchroniseren met mijn computer. komt een melding dat er een onbekend probleem is (-39). hebben jullie dit probleem ook ? hoe is dit op te lossen ???
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik kan die foutcode ook niet traceren, geen idee wat het betekent...En sinds de update naar 4.0 (en ondertussen naar 4.1 (?)) valt de verbinding tussen mijn iphone en pc steeds weg zodra hij foto's aan het syncen is..Heel irritant!! Hoop dat iemand een oplossing weet!
  #11  
Oud 25-07-10, 21:17
Diane Diane is offline
• iOS 7.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Blijkbaar zijn we de enige 5 die er last van hebben!!!!
  #12  
Oud 29-07-10, 00:39
jan@bimplan.be jan@bimplan.be is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone foto's zwart

Ik heb de update naar 4.01 uitgevoerd, daarna was in eerste instantie de resolutie van mijn foto's dramatisch slechter. Opnieuw gesynct en nu zijn alle foto's behalve die van de filmrol zwart. Zelfs als je een foto aanklikt is ze zwart.
Mappen veranderd op de pc, mappen verwijderd op de pc, niks helpt, alles blijft er op staan en blijft zwart. heel lastig!

Al iemand oplossing?

J
  #13  
Oud 29-07-10, 01:28
mooiebloem mooiebloem is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Het klinkt misschien heel raar...Maar toen ik het kabeltje van mijn iphone vervangen heb door mijn oude kabeltje van mijn ipod...werkte het opeens weer! hoop dat dit voor jullie ook kan werken (mits je meerdere kabeltjes hebt natuurlijk). Voor de rest werkt dat iphone kabeltje wel gewoon, want alle andere zaken gingen wel goed, en op de ipod werkt hij ook nog gewoon...Heeeeel raar...Maar goed, ik heb in ieder geval n oplossing gevonden!
Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zwart beeld foto's in filmrol Help Help!!!! mr-3gs Muziek, foto & video 3 11-01-11 21:59
Back Cover met foto PCM_Smeets iPhone accessoires en onderdelen 4 22-12-10 03:41
Foto: foto's zwart in filmrol Hanneke76 Muziek, foto & video 14 14-09-10 23:13
Zwart scherm bij mijn foto's leenkat Muziek, foto & video 0 20-08-10 16:27
Hulp nodig bij een fout met back-up foto's strasser Jailbreak apps en thema's 1 09-05-08 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.