fotomapnaam wijzigen geen synchronisatie meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hetvolgende probleem. Als ik een naam wijzig van een fotomap op men pc wordt de synchronisatie niet meer gedaan op de iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotomapnaam wijzigen geen synchronisatie meer
Hallo,
Ik heb hetvolgende probleem. Als ik een naam wijzig van een fotomap op men pc wordt de synchronisatie niet meer gedaan op de iphone. Ik krijg dan een error en de synchronisatie wordt afgebroken. Mogelijke oplossing die ik niet gevonden heb tot hiertoe : hoe kan ik alle fotos verwijderen van de iphone en dan een volledige nieuwe synchronisatie starten. Ik heb reeds geprobeerd om alle fotomappen af te klikken, maar dan blijven die toch nog op de iphone staan. Is hier een oplossing voor aub ? Bedankt op voorhand. grts, Bartos2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto synchroniseren, fotomap wijzigen, fotos verwijderen, mapnaam wijzigen fotos, naam wijzigen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS heeft geen enkele synchronisatie meer na update van iTunes | Bave | iTunes | 21 | 15-04-10 16:53 |
synchronisatie lukt niet meer | champdemouton | iTunes | 1 | 03-03-10 10:44 |
Geen synchronisatie. | nielss | iTunes | 4 | 31-07-09 17:51 |
kan wallpaper niet meer wijzigen? | dendirk | Ringtones en Wallpapers | 3 | 23-06-08 22:49 |
|
|