Bonjour discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil iTunes openen maar geeft aan dat deze niet is geinstalleerd (Vreemd, omdat dit wel het geval was). opnieuw downloaden werkt niet omdat Bonjour ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bonjour
Ik wil iTunes openen maar geeft aan dat deze niet is geinstalleerd (Vreemd, omdat dit wel het geval was). opnieuw downloaden werkt niet omdat Bonjour verwijderd moet worden. Helaas lukt dit me niet via het config. scherm. Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om Bonjour te verwijderen moet je het volgende doen:
Start -> Alle Programmas -> Bureau-accessoires -> Rechtermuis op Opdrachtprompt -> Uitvoeren als Administrator Type in het venster cd c:\program files\bonjour\ mdnsresponder -remove ren mdnsnsp.dll mdnsnsp.old reboot Verwijder de bonjour map Laatst gewijzigd door abbenhui; 15-08-10 om 14:48. Reden: typefout |
|
|||
|
|||
Bonjour
duidelijk antwoord, dank je. Helaas heb ik niet het wachtwoord als administrator. is daar een weg omheen?
|
|
|||
|
|||
Niet voorzover ik weet...
|
Labels |
bonjour, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes installatie bonjour | crime-thijs | iTunes | 13 | 22-09-10 17:54 |
Bonjour | RobinvanS | iPhone algemeen | 5 | 12-09-10 22:12 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
|
|