itunes installatie bonjour discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan itunes niet installeren. Krijg de hele tijd dit scherm: Alles deïnstalleren werkt niet. Ik heb alle fora op internet gezocht zowat, maar niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes installatie bonjour
Ik kan itunes niet installeren.
Krijg de hele tijd dit scherm: Alles deïnstalleren werkt niet. Ik heb alle fora op internet gezocht zowat, maar niks werkt of komt overeen met mijn probleem. Firewall of virusscanner uitzetten werkt ook niet. Alles draait om bonjour. Het wil niet starten en daardoor installeert het ook niet. Graag hulp. Bij voorbaat dank! Laatst gewijzigd door crime-thijs; 19-09-10 om 16:01. Reden: essentiele fout in tekst |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iTunes fqdfqsdfqdsf
|
|
|||
|
|||
Kun je aub wat meer informatie geven; welke os op je computer, wat heb je geprobeerd en wanneer gaat het mis; dan hebben we iets meer idee en kunnen beter adviseren.
|
|
||||
|
||||
Het draait duidelijk om een Windows.
Hij heeft in zijn profiel staan dat hij op een windows zit. Wat er mis gaat is ook duidelijk door het plaatje. Gr. |
|
||||
|
||||
Zo te zien heb je geen Administrator-rechten op de account waarmee je iTunes probeert te installeren, even je rechten controleren in het configuratiescherm
|
|
|||
|
|||
Reactie
Ik zit idd op een windows 7 pc.
Ik heb administrator bevoegdheden. Bonjour installeren lukt niet omdat hij zegt dat hij de bonjour service niet kan starten, en daardoor installeert ie bonjour ook niet. Wat ik al geprobeerd heb:
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens te installeren onder de Administrator-account zelf, dus inloggen als Administrator met evt. bijbehorend wachtwoord
|
|
|||
|
|||
Ik ben administrator, dit is echt het enige account op de pc.
Laatst gewijzigd door spysical; 19-09-10 om 17:16. Reden: Edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gewoon installeren door het bestand uit te voeren mocht in dat geval ook niet baten toen, moest expliciet via Add / Remove programs om het überhaupt werken te krijgen. Wellicht een optie om eens te proberen of misschien een geheel nieuwe gebruiker in het systeem invoeren met Administrator-rechten. |
|
|||
|
|||
helaas
Citaat:
Ik heb het programma proberen uit te voeren als administrator en ik heb het programma uitgevoert via het cmd scherm, ook allebei nutteloos. Dezelfde foutmelding blijft. Graag nog wat tips. Tot zover al bedankt voor de moeite |
|
||||
|
||||
Er is wel een oplossing en dat is Windows 7 evt. opnieuw installeren, is geen optie hoogstwaarschijnlijk maar lost je probleem waarschijnlijk wel op.
Lastig hoor ik hoop dat je eruit komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat word het wel waarschijnlijk, kan moeilijk elke keer op een andere pc in huis voor itunes. Wel lastig dat ik al mijn programma's dan kwijt ben. In ieder geval bedankt voor de hulp |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha misschien een beetje uitleg over wat een ghost-image is?
Balen, heb ik mijn ipod 4 , kan ik hem niet op itunes zetten. Laatst gewijzigd door crime-thijs; 24-09-10 om 20:20. |
Labels |
bonjour, bonjour service, itunes installatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes 10.0 installatie | BaasBorg | iTunes | 2 | 10-09-10 16:38 |
Windows: probleem installatie itunes | jesso88 | iTunes | 5 | 31-03-09 00:56 |
Windows: iTunes Installatie Probleem !! | Blaster | iTunes | 4 | 12-09-08 20:55 |
iTunes installatie | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 6 | 20-07-08 21:53 |
|
|