Overzetten data discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn iphone ter raparatie had aangeboden vanwege internet gebreken heb ik een geheel nieuwe ontvangen (tnq apple ), maar nou is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten data
Nadat ik mijn iphone ter raparatie had aangeboden vanwege internet gebreken heb ik een geheel nieuwe ontvangen (tnq apple ), maar nou is er een belangrijk probleem.
Ik heb ondertussen een sagem my401Z (nagger ding) gebruikt en nou wil ik de berichten die ik heb ontvangen overzetten naar mijn nieuwe iphone 3GS, de berichten staan niet op de sim kaart (lukt ook niet) is er een manier om ze over te zetten. Alvast bedankt, MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzetten data etc van 3 naar 4 | hdevries | Archief | 2 | 26-08-10 12:45 |
Sim data overzetten Nokia naar Iphone? | DarwinIII | iPhone algemeen | 5 | 22-08-10 18:08 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|