I tunes en Outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wil weten hoe ik de richting van syncen kan bepalen in Itunes. Bij de Nokia suite (en de sony erricsson) kon je aangeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I tunes en Outlook
Hoi, ik wil weten hoe ik de richting van syncen kan bepalen in Itunes. Bij de Nokia suite (en de sony erricsson) kon je aangeven dat het outlook adres boek wordt aangepast met veranderingen op de telefoon of dat juist het telefoon adres boek wordt aangepast aan de hand van het outlook adresboek op de pc. Is dit mogelijk met Itunes? Of is hier een tooltje voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar ook wel eens naar gezocht; volgens mij kan het niet, en is het altijd 2-richtingsverkeer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|