probleem met computermachtiging discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet het programma heukels flora NL gekocht in Itunes, maaar.... het is de eerste keer dat ik mijn iphone synchroniseer met itunes sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met computermachtiging
Ik heb zonet het programma heukels flora NL gekocht in Itunes, maaar....
het is de eerste keer dat ik mijn iphone synchroniseer met itunes sinds dat ik mijn pc formatteerde... Probleem: Ik heb blijkbaar al 5 keer mijn pc geformatteerd, waarbij ik elke keer dat ik itunes installeerde mijn pc machtiging gaf. Nu wou ik het gekochte programma op mijn iphone zetten, maar ik kan daarvoor geen machtiging aan mijn pc geven, want ik heb al 5 andere pc's machtiging gegeven!!! Maar die pc's "bestaan" dus niet meer! Hoe kan ik dit oplossen? Ik moet toch niet al mijn programma's opnieuw kopen onder een ander account he? Alvast bedankt, PJ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dankzij een vriend kwam ik hier op uit:
About iTunes Store authorization and deauthorization Voor alle mensen die het zelfde probleem eens zouden tegenkomen.... |
|
|||
|
|||
Machtigings problemen? Voor diegene die het nog niet gelukt is. Kijk op
Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store Dan gaat het wel. Het is mij ook gelukt. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) | jayjay00 | iPhone Apps | 3 | 19-01-10 21:23 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|