niet in kunnen inloggen met i-tunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , ik heb sinds vandaag een iphone 3 ik heb me aangemeld met een acount bij i-tunes maar zodra ik naar de app-store ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet in kunnen inloggen met i-tunes
hallo ,
ik heb sinds vandaag een iphone 3 ik heb me aangemeld met een acount bij i-tunes maar zodra ik naar de app-store ga en b.v. msn messenger gratis aan klik en die wil installeren geeft die aan inloggen op itunes dan vul ik me gegevens in en dan zegt die : deze apple id us bog niet gebruikt in de itunes store tik op bekijk om in te loggen bekijk vervolgens uw accountinformatie maar als ik dan die gegevens in ga vullen moet ik me creditkaart gegevens ofzo geven :S mijn vriendin heeft de 3gs , en die heeft er niks voor hoeven te betalen :S dat vind ik het rare wie kan mij helpen ???? MvgJarno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probleem is opgelost
|
|
|||
|
|||
he
hoe heb jij het gedaan bij mij lukt het nog niet |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
programma's van i tunes sync-ed niet met i-phone | The Goose | iTunes | 5 | 06-11-09 20:05 |
Ik krijg me iphone 16GB US niet gesynced met i tunes | linryt | iTunes | 5 | 24-12-08 12:47 |
|
|