iTunes links in chrome werken niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort werken links naar de itunes store via Chrome niet meer. Ik heb de nieuwste versie van iTunes en Chrome. Als ik de zelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes links in chrome werken niet
Sinds kort werken links naar de itunes store via Chrome niet meer. Ik heb de nieuwste versie van iTunes en Chrome. Als ik de zelfde link open via Internet Explorer dan kan ik wel direct naar het item in de app store in iTunes.
Ik neem aan dat het door Chrome komt, weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier helaas nog steeds last van. Niemand die dit probleem herkent en/of een oplossing hiervoor heeft? Opnieuw installeren van iTunes heeft niet gewerkt.
|
|
|||
|
|||
Heb nu iTunes 10 gedownload, maar nog steeds werken de links in Chrome niet.
|
|
||||
|
||||
Er zijn er meer met dat probleem, zo lijkt het: klik.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
appstore, chrome, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Links naar andere app's werken niet | Tweety | Jailbreak | 0 | 03-12-10 09:23 |
Links naar film werken niet | cremerhm | Muziek, foto & video | 2 | 09-12-09 14:11 |
iTunes applicaties werken niet meer op 3.0 | KMeskens | iPhone Apps | 5 | 28-07-09 10:41 |
|
|