//

iPhone wordt niet meer gevonden

iPhone wordt niet meer gevonden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone wordt de laatste tijd niet meer zichbaar in iTunes, wat ik er jammer vind omdat ik er graag wat nieuwe nummers op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 19:49
Thomas14 Thomas14 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone wordt niet meer gevonden

Hallo,

Mijn iPhone wordt de laatste tijd niet meer zichbaar in iTunes, wat ik er jammer vind omdat ik er graag wat nieuwe nummers op wil zetten.
Ik heb al het een en ander geprobeerd zoals:
- Pc opnieuw opstarten
- iPhone opnieuw opstarten
- Andere USB-Kabel / Poort gebruikt.
- Laatste versie van iTunes gedownload en geinstalleerd.

Het wil maar niet lukken.
Als ik m'n iPhone eraan leg, dan laad hij wel op maar verschijnt niet bij het iTunes dingetje Apparaten.

Ik ben ten einde raad, iemand nog een idee?

Bij voorbaat dank,
Thomas.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 12:47
Ika Ika is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Zowel mijn iphone als ipad worden niet meer zichtbaar in itunes. Bij mijn iphone start iphoto wel. Heb onlangs wel de update naar 10.6.3 geïnstalleerd, probeer nu voor het eerst weer de genoemde apparaten te synchroniseren. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Heb mijn Macbook, iphone en ipad al opnieuw opgestart. Heb de laatste versie van itunes.

Laatst gewijzigd door Ika; 31-08-10 om 12:57.
  #3  
Oud 08-09-10, 03:04
rubenl rubenl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard

Heb sinds vanavond hetzelfde probleem. Ik heb de iPhone sinds kort gejailbreakt. Ik wilde nu proberen software gedownload via app********kr.org erop te zetten . Op het moment dat ik de gedownloade software naar iTunes sleepte verdween de iPhone uit iTunes...

Ik kan 'm alleen nog zien wanneer ik de telefoon in Recovery mode zet (Home + Power, bij uitschakelen power loslaten en home vasthouden). Maar ik zit niet op 4.0.2 te wachten ivm jailbreak.

Dit is toch niet een nieuwe beveiligingstruc van Apple????

iPhone 3GS 32 gb, iOS 4.0, iTunes 10.

(alles geprobeerd natuurlijk, rebooten pc en iPhone, genoeg batterij, andere kabel, iTunes opnieuw geinstalleerd)


@Thomas14
Je kan je iPhone herstellen. Waarschijnlijk ziet iTunes je telefoon wel in de recovery mode. iTunes haalt je telefoon dan helemaal leeg, zet opnieuw de laatste versie van de fw er op (4.0.2), daarna kan je door te synchroniseren je tel nummers etc van je laatste back up terugzetten. In jouw geval heeft dat geen nadelig effect aangezien je niet jailbreakt en al op 4.0.2 draait (mits je een back-up hebt natuurlijk!)

De recovery mode bereik je door de home en powerknop tegelijk in te drukken en vast te houden, je ziet de 'zet uit' slider verschijnen, de knoppen gewoon stug vast blijven houden. De telefoon gaat 4 a 5 sec later uit, nu alleen de powerknop loslaten, de home toets ingedrukt houden. Nu start de recovery mode in (scherm op telefoon blijft zwart). Als het goed is ziet iTunes hem weer en kun je de herstel procedure uitvoeren. Is dat niet het geval? Druk dan opnieuw de home + powerknop gelijk tijdig in en houdt deze vast totdat het apple logo verschijnt.

Laatst gewijzigd door rubenl; 08-09-10 om 03:14. Reden: Geinige toepassing van een badwordfilter ;-)
  #4  
Oud 08-09-10, 03:50
Ducktape Ducktape is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas14 Bekijk bericht
Hallo,

Mijn iPhone wordt de laatste tijd niet meer zichbaar in iTunes, wat ik er jammer vind omdat ik er graag wat nieuwe nummers op wil zetten.
Ik heb al het een en ander geprobeerd zoals:
- Pc opnieuw opstarten
- iPhone opnieuw opstarten
- Andere USB-Kabel / Poort gebruikt.
- Laatste versie van iTunes gedownload en geinstalleerd.

Het wil maar niet lukken.
Als ik m'n iPhone eraan leg, dan laad hij wel op maar verschijnt niet bij het iTunes dingetje Apparaten.

Ik ben ten einde raad, iemand nog een idee?

Bij voorbaat dank,
Thomas.
heb je jailbreak van toepassing?
  #5  
Oud 08-09-10, 04:01
rubenl rubenl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard

Volgens zijn profiel gegevens niet...
  #6  
Oud 08-09-10, 14:43
Thomas14 Thomas14 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik sinds dit bericht geen actie meer ondernomen, maar sinds gisteren werkt mijn iPhone weer prima.
Ik heb gewacht op de software update van iTunes, die ik gisteren heb gedownload. Sindsdien vind iTunes mijn iPhone weer en is alles weer hetzelfde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Big Boss wordt niet gevonden mear1628 Jailbreak apps en thema's 6 22-06-10 18:38
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) Bunny iTunes 1 13-06-09 19:21
Muziek: Muziek wordt niet meer gevonden bazman Muziek, foto & video 5 25-08-08 10:31
Foto: iPhone wordt niet gevonden => Windows SP2? singarne Muziek, foto & video 5 17-04-08 12:39
Na upgrade naar OS X Leopard wordt Iphone niet meer gevonden na plaatsen in dock raaf iPhone algemeen 4 07-04-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.