Ongevraagd overschrijven contactinformatie? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende vreemde probleem: Ik werk met een iPhone, Mobile Me en een MBP waar ik alle telefoonboek contacten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ongevraagd overschrijven contactinformatie?
Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende vreemde probleem:
Ik werk met een iPhone, Mobile Me en een MBP waar ik alle telefoonboek contacten van iedereen overal netjes heb staan. Echter, als ik van bepaalde mensen een email / telefoon / sms ontvang, dan wordt 'plots' (in elk geval zonder dat ik hierop zit te wachten) de contactinformatie van die personen in de contactenlijst van zowel mijn iPhone als MBP 'overschreven': hier wordt dan ongevraagd de achternaam van deze mensen aan toegevoegd. Op het moment dat ik deze handmatig verwijder dan staat alles weer correct. Echter, zodra ik een mail / sms / telefoontje ontvang van diegene, dan staat het weer verkeerd. Ik heb al verschillende zaken geprobeerd, maar vooralsnog wil niks helpen. Weet iemand raad met dit mysterieuze probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Hoe synchroniseren zonder te overschrijven? | Marcel2007 | Muziek, foto & video | 11 | 06-08-10 18:53 |
contactinformatie verzenden | trevisnl | iPhone Apps | 4 | 16-06-09 09:56 |
Abonnement overschrijven op andere naam? | dikketienes | Odido (T-Mobile) | 2 | 08-06-09 15:51 |
Windows: Muziek overschrijven van XP naar Mac | cort | iTunes | 1 | 14-08-08 20:41 |
Mac OS X: Adresboek overschrijven met Iphone contacten | Bossiebos | Desktop-applicaties | 2 | 12-05-08 12:47 |
|
|