Iphone 3gs 16gb 4.0.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Iphone geupdate naar 4.0.2 en zag dat er geen jailbreak voor was, dus vervolgens gedowngrade naar 4.0.1 en via jailbreakme de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs 16gb 4.0.1
Hallo,
Ik heb mijn Iphone geupdate naar 4.0.2 en zag dat er geen jailbreak voor was, dus vervolgens gedowngrade naar 4.0.1 en via jailbreakme de iphone gejailbreakt dus! Alles is goed gegaan, had cydia en vervolgens app********nc for OS4.1 eropgezet. Ik kan via Itunes (9.2.1.5) mijn apps synchroniseren en krijg geen foutmelding, maar op de iphone zijn de apps niet zichtbaar. Wat kan ik eraan doen? Tijdens de downgrade had ik wel in c:/windows/system32/drivers/etc de hosts file moeten aanpassen dmv een regel toe te voegen zodat de os 4.1 niet gecontoleerd zou zorden bij Apple. Maar ik heb die regel weer eruit gegooid na de succesvolle downgrade. Maar zoals ik al aangaf is mijn probleem dat itunes geen foutmelding laat zien en synchronisatie goed laat zien alleen op de iphone zijn de apps niet zichtbaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
Iphone 3gs 16gb | Kwiq | Archief | 1 | 31-10-09 22:34 |
|
|