Itunes vult zelf genre aan discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Itunes vult zelf het Genre aan. Dit vind ik niet fijn want Apple heeft geen verstand van goeie heavy metal en doet maar wat. ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes vult zelf genre aan
Itunes vult zelf het Genre aan.
Dit vind ik niet fijn want Apple heeft geen verstand van goeie heavy metal en doet maar wat. ook de Songwriters worden soms ingevuld. Hoe kan ik dit tegengaan ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klik rechts op het nummer en in het menuutje vervolgens op 'Info tonen'. Op het tabblad 'Info' kun je onderin het genre zelf invullen c.q. aanpassen.
Dit werkt ook voor meerdere nummers tegelijk als je die met Ctrl/- of Shift/klik hebt geselecteerd.
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle reply, maar dat was niet wat ik zocht.
ik weet hoe het er in en uit komt maar ik wil het zelf doen en niet Itunes. of te wel ik wil het leeg houden. nu moet ik regelmatig de selectie maken en de info weer weghalen. dat moet moet toch tegen te houden zijn ? |
Labels |
genre, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g loopt vast en gaat zelf aan en uit , kan iemand me helpen ! | seeewpaall | iPhone algemeen | 1 | 17-03-11 23:34 |
3gs met 23% batt. sluit zelf af en gaat niet aan | coelho | iPhone algemeen | 3 | 21-08-09 23:21 |
woordenboek vult niet echt aan | Jean72 | iPhone algemeen | 13 | 26-09-08 23:15 |
|
|