itunes syncroniseert ipod touch uit USA discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) goedeavond aangezien de prijzen in de usa zo verleidelijk zijn van de nieuwe ipod touch heb ik een vraag, als ik hem koop uit amerika, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes syncroniseert ipod touch uit USA
goedeavond
aangezien de prijzen in de usa zo verleidelijk zijn van de nieuwe ipod touch heb ik een vraag, als ik hem koop uit amerika, kan ik dan via itunes hem gebruiksklaar maken (ios 4.1 instaleren)?? of kan dat niet aangezien ik in europa woon en itunes hier een of andere beveiliging zou voor hebben??? alvast bedakt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch geen geluid uit speakers | wesleydb | iPhone algemeen | 0 | 24-03-11 11:00 |
Iphone syncroniseert niet meer met itunes | allinckx | iTunes | 10 | 07-04-10 10:23 |
iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu? | Vsteegman | iPhone algemeen | 2 | 15-04-09 22:32 |
wanneer komt de ipod touch microfoon uit | lennart91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-01-08 21:30 |
|
|