//

iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu?

iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb 3 dagen geleden mijn iPod Touch 2G 32GB binnen gekregen. Hier meteen applicaties op geinstalleerd en gesynchroniseerd. Na opstarten van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-09, 22:58
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!!

Hallo allemaal,

Ik heb 3 dagen geleden mijn iPod Touch 2G 32GB binnen gekregen. Hier meteen applicaties op geinstalleerd en gesynchroniseerd. Na opstarten van een applicatie viel de iPd touch opeens uit waarna hij opnieuw opstarte . Ik dacht kan wel is gebeuren. Maar toen hij was opgestart gebeurde het opnieuw. Toen heb ik hem vanmorge maar gerestored en opnieuw geprobeerd maar hetzelfde probleem ontstaat.

Ik heb hier ook een filmpje geupload zodat het probleem wat duidelijker is.
YouTube - iPod Touch 2G 32GB Turns off by itself.

Ik hoor graag van jullie. Moet ik hem opsturen naar Apple ter reparatie?

Groet Victor

Laatst gewijzigd door Vsteegman; 14-04-09 om 23:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-09, 16:03
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Dit is ongeveer de zelfde discussie alleen dan over een iphone: klik.
  #3  
Oud 15-04-09, 22:32
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Ik ben vandaag langs de Apple Retail store gegaan. Hier aangekomen liet ik hem zien aan de medewerker en hij viel inderdaad in zijn handen ook opeeens uit. Dus toen vroeg hij of ik de bon bij me had (wehkamp) en hij zei hierop dat ze geen garantie gaven op producten die niet bij hun gekocht waren. Ik dacht zelf dat apple producten bij apple retailers gerepareerd en omgeruild konde worden. Weet iemand hier meer van? Ik heb hem namelijk overgekocht gesealed in doos alleen moet je bij reparatieaanvraag bij Wehkamp je geboortedatum opgeven die ik dus niet weet aangezine ik hem niet aan heb geschaft. Al met al erg vervelend aangezien ik nu inmiddels 4 dagen ipod heb die steeds uitvalt....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch. Wat een sof... spijtebijt iPhone algemeen 5 16-04-11 18:44
iPod touch: iPod 2G valt uit. maxleest Jailbreak 0 16-02-11 23:28
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) moldemol iPhone algemeen 0 02-12-10 21:38
iPod Touch 2G mogelijk gebrickt, wat nu? othie iPhone algemeen 9 10-02-10 15:24
Het schermpje (ipod, safari, mxtube) valt telkens na een tijd vanzelf uit.. orli iPhone algemeen 4 04-05-08 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.