outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone met OS 4.0.2 - itunes 10 - syncen met outlook 2003 - win7 ik krijg de melding dat de "outlook sync client" niet reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk
Iphone met OS 4.0.2 - itunes 10 - syncen met outlook 2003 - win7
ik krijg de melding dat de "outlook sync client" niet reageert en afsluit. Bijgevolg outlook zit vast en de sync loopt niet. Profielen in outlook aangepast, itunes en bijhorende progs verwijderd en geherinstalleerd. Niets helpt. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb nu hetzelfde probleem met mn I pad,
heb jij ondertussen een oplossing gevonden? |
|
|||
|
|||
Ik heb outlook geüpgraded.
Je kan ook een vorige versie van itunes terugzetten. soms lukt dat. |
|
|||
|
|||
Thanks
Ik denk dat de einge oplossing inderdaad de update van Outlook is, we werken nog met versie 2003, te oud! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. | stootvoeg | iTunes | 4 | 11-10-15 18:29 |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Sync met outlook werkt niet meer na upgrade iOS4 ?!? | Scampi | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 14:01 |
sync mobileme----->outlook 2007 (vista) werkt niet | parrish | iTunes | 0 | 30-09-08 20:25 |
agenda outlook sync | sonjaserlui | iTunes | 4 | 21-04-08 17:23 |
|
|