koppel itunes: geen reactie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis van me heeft in mei 2010 een Nederlandse T mobile iPhone 3GS gekocht. Nu ging "iemand" die effe unlocken voor gebruik in België. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
koppel itunes: geen reactie
Een kennis van me heeft in mei 2010 een Nederlandse T mobile iPhone 3GS gekocht.
Nu ging "iemand" die effe unlocken voor gebruik in België. Weet niet wat ze gedaan hebben, maar op scherm staat alleen de usb kable met koppel iTunes. Toestel reageert niet, iTunes herkent hem ook niet . Bij aansluiten op PC en openen iTunes geen telefoon te zien. Wie kan me enig advies geven om apparaat werkend te krijgen. DiskAid vind ook geen toestel. Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens een andere pc en check je kabels, usb ports
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze zal dan waarschijnlijk niet kunnen unlocken en in België dus niet gebruiken. Hoop dat hij werkt na update. bestaat er al een unllock voor versie 4.1 ? Na veel geklooi eindelijk werkend met versie 4.1, maar ze zit met haar simlock. Is dit op te lossen ?? Met of zonder JB, ze wil har toestel kunnen gebruiken met een Belgische kaart. Laatst gewijzigd door ikkeg; 11-09-10 om 00:14. Reden: iPone werkt |
|
||||
|
||||
Nee, er bestaat nog geen jailbreak en unlock voor firmware 4.1. Je zal dus nog even geduld moeten hebben.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zou dit echt werken ??: Jailbreak iPhone 3GS iOS 4.1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan. T-Mobile unlockt je iPhone (tegen betaling).
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3Gs geen reactie na unlock | pietdeyaert | Unlock | 1 | 30-11-10 21:42 |
iPhone 2G geen reactie op touch screen | diffie | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 23:56 |
wel recovery geen reactie itunes | MenMs | Archief | 1 | 30-11-08 21:12 |
geen reactie meer DOOD | reef | Unlock [archief] | 5 | 12-03-08 21:57 |
|
|