aankopen uit itunes verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn computer gaat terug naar de winkel. Ik ben alles van de computer af aan het halen en ik wil mijn aankopen uit iTunes verwijderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aankopen uit itunes verwijderen
Mijn computer gaat terug naar de winkel. Ik ben alles van de computer af aan het halen en ik wil mijn aankopen uit iTunes verwijderen. Kan ik dit gewoon doen? Ik ben namelijk bang dat ik alles straks kwijtraak. Het is een iMac.
Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door iMC; 20-09-10 om 19:31. Reden: vergeten te vermelden dat het om mac gaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dit kan gewoon,
Als je iets hebt gekocht kun je het later opnieuw (gratis) downloaden. |
|
||||
|
||||
Of je zorgt gewoon dat je een back up maakt... de *.ipa's zitten in ....iTunes/iTunes media/Mobile applications/... Kun je ze later op gewoon weer in terug zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes aankopen naar Iphone mislukt | ranranran | iTunes | 0 | 20-01-11 23:01 |
aankopen overzetten van 2e handsiphone op itunes | CharlotteC | iTunes | 3 | 03-09-10 01:00 |
iPhone: iPhone zet aankopen niet meer over naar iTunes | breuk454 | Jailbreak | 6 | 28-10-09 13:48 |
Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands | robinvel | iPhone Apps | 26 | 26-03-09 23:02 |
|
|