foutmelding 'We are unable to find Itunes on your computer' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ondervind problemen als ik een App wil aanschaffen in de App store. Als ik een App wil aanschaffen, dan verschijnt er in beeld een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
foutmelding 'We are unable to find Itunes on your computer'
Ik ondervind problemen als ik een App wil aanschaffen in de App store. Als ik een App wil aanschaffen, dan verschijnt er in beeld een pop up met de tekst: ''We are unable to find Itunes on your computer' Daaronder kun je klikken op een linkje met de tekst: 'I have Itunes' Als ik daar op klik, dan gebeurt er niks. Itunes 10 wordt dus kennelijk niet herkend door mijn computer, maar staat wel degelijk om mijn computer geïnstalleerd.
Ik heb al het nodige geprobeerd om dit probleem te verhelpen, te weten: 1. Itunes 10 en Quicktime verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 2. Norton in zijn totaliteit verwijderd van mijn computer. (mocht niet baten.) 3. cookies verwijderd. 4. Firewall uitgezet. 5. Oudere versie van Itunes (9.2) geïnstalleerd. Had ook geen effect. 6. Google Chrome verwijders en Firefox geïnstalleerd. Ik las op forums dat google chrome evt. de probleem veroorzaker kon zijn. Andere browser mocht echter ook niet helpen. 7. Ik heb al gemaild met itunes store support en met de ned technische support afdeling. Die kwamen ook weer met bovengenoemde suggesties aanzetten. (Had ik dus niet veel aan.) Suggesties van andere Iphone gebruikers op forums (around the world) heeft ook tot op heden niks opgeleverd. Wie o Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen? Ik ben ten einde raad! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Toen je iTunes en Quicktime had verwijderd, heb je dit toen gedaan via het Configuratiescherm > Software > Verwijderen?
Probeer ook eens de overgebleven mapjes op te zoeken en handmatig te verwijderen (ik weet de locaties niet, zit niet op een Windows computer) en doe dan eens een nieuwe install(?)
__________________
iMac 27'' i5 2,66Ghz - MacBook Pro 13'' 2,53Ghz - iPhone 4 Black 16GB - iPod Classic Black 80GB - iPad Wi-Fi + 3G 32GB - Time Capsule 1TB |
#3
|
|||
|
|||
Ja ik verwijder standaard programma's via het configuratiescherm/software verwijderen. Dus daar ligt het niet aan.
Het probleem is nu gelukkig wel opgelost. Ik heb de oude versie 9.2 weer verwijders inclusief Quicktime en de laatste versie (I tunes 10) er weer opgezet. Nu werkt het in eens wel! Heel vreemd, maar ik ben blij! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foutmelding iTunes | DennisE36 | iTunes | 0 | 07-08-10 20:19 |
Windows: Itunes foutmelding | jphtoonen | iTunes | 0 | 26-03-10 12:27 |
iTunes was unable to load provider data | MoLus | iTunes | 1 | 10-03-10 20:31 |
Windows: itunes 9 foutmelding | n1mber | iTunes | 4 | 14-09-09 22:30 |
Mac OS X: iTunes foutmelding | shapezzz | iTunes | 4 | 03-07-09 00:36 |
|
|