outlook en iphone, geen vriendjes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik wil dus mijn contacten op mijn iphone synchroniseren met outlook. Ik werk met 1.1.3. Ik krijg volgende foutmelding als ik outlook open en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
outlook en iphone, geen vriendjes
Hey
Ik wil dus mijn contacten op mijn iphone synchroniseren met outlook. Ik werk met 1.1.3. Ik krijg volgende foutmelding als ik outlook open en het adresboek wil aanpassen ( door op een contact te klikken )... "Kan het dialoogvenster voor de eigenschappen niet weergeven, er is een ongeldige ENTRYID doorgegeven" Wat zou ik hier nu eens kunnen aan doen ? Bedankt, Fideel
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik werk met 1.1.2 en heb geen problemen met outlook...
|
|
||||
|
||||
Is het niet dat je moet synchroniseren met itunes in plaats van outlook.
Ik werk zelf met outlook en een iphone 1.1.3 en als ik de iphone aansluit op mijn computer synchroniseert zonder problemen. (als je instellingen itunes goed hebt staan). |
|
||||
|
||||
Sorry,
ik bedoel dus via itunes komen m'n contacts in outlook terecht. Strange dat itunes en outlook bij mij niet goed samenwerken. ik zal zelf eens op zoek gaan en als ik de oplossing weet zal ik het hier posten. Grts Bart |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad, ik kan alles synchen, ook mijn contacts enzo, maar met de foutmelding dus ...
|
|
||||
|
||||
Het is in ieder geval een bekend probleem in het Apple Support-forum. Daar worden ook een aantal mogelijke fixes voorgesteld.
|
|
||||
|
||||
ENTRYID probleem opgelost
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen sync met outlook 2010 | perryhendrikx | iTunes | 4 | 10-03-11 10:22 |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
syn. Outlook: geen 200 mailberichten! | hannekes | iPhone algemeen | 7 | 18-01-11 19:12 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 | Zaanster | Archief | 1 | 08-04-10 21:19 |
|
|