Itunes Sync. Probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik mijn iPhone 4 met iTunes 10.01 proberen te Syncen. Ik wilde graag dat mijn contacten en mijn agenda items in mijn outlook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes Sync. Probleem
Zojuist heb ik mijn iPhone 4 met iTunes 10.01 proberen te Syncen.
Ik wilde graag dat mijn contacten en mijn agenda items in mijn outlook kwamen te staan. Uiteraard had ik de vinkjes contacten & agenda synchroniseren met Outlook aangevinkt. Nu staan mijn agenda items vanuit mijn iPhone wél in outlook maar mijn contacten niet. Waar kan dit aanliggen ? staan ze er misschien wel in maar heeft outlook ze ergens verborgen ? of doe ik iets verkeerd ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien het verkeerde adres book aangevinkt. wellicht heb je meerdere adresboeken in je outlook. (bij 1 prive, 1 zakelijk 1 archief) en heb je een lege aangevinkt. wat ja kan proberen is ff een dummy contact aan te maken op je iphoney te syncen en te kijken of die in 1 van de agendas komt. anders zou ik het niet weten. gl met vinden van de oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync probleem | Alex-511 | iTunes | 2 | 04-01-11 15:45 |
iPod touch: iTunes sync probleem | Alex-511 | Jailbreak | 1 | 26-12-10 16:41 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Overboard / iTunes sync probleem | H3lixx | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-09 21:00 |
iTunes sync probleem | jopgro | Archief | 6 | 23-03-09 20:38 |
|
|