Automatische syncronisatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Hoe komt dat er op mijn Iphone 4 soms iets komt van automatische syncronisatie. Scherm komt zwart en dan komt dit erop. Ik moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatische syncronisatie
Beste,
Hoe komt dat er op mijn Iphone 4 soms iets komt van automatische syncronisatie. Scherm komt zwart en dan komt dit erop. Ik moet het dan accepteren of weigeren. Er kwam ook iets op van sms versturen enz? Iemand een idee wat dit is. Mijn 3 G deed dit niet? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebeurt dit als je iPhone aan de computer is aangesloten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou dit iets te maken kunnen hebben met mijn gmail?
Mvg |
|
|||
|
|||
Niemand een gedacht?
|
|
|||
|
|||
Heb net dezelfde ervaring. s morgens zie ik een zwart scherm met tekst: automatische synchronisatie. Wanneer ik accepteer begint hij zogezegd 252 berichten te versturen. Heb hem na een 40 tal berichten uitgezet en herstart. Er was niets verstuurd, maar regelmatig krijg ik nog de vraag en ik "annuleer". Kan het iets zijn met de contacten die op de simkaart staan? Ik had toen net 252 contacten in mijn toestel.
Enig idee |
|
|||
|
|||
Dat is het. Bedankt.
zie ook volgende link/http://joachimthieren.blogspot.com/2010/11/mobistar-contactsave-verkwist-iphone.html |
|
|||
|
|||
Had dit deze morgen ook voor, is er ondertussen een oplossing in de maak ?
|
|
|||
|
|||
Oplossing= bij mobistar-winkel vragen om de optie "contact save" te deactiveren. Na 2 dagen belt er iemand van mobi om nogmaals bevestiging te vragen en op de derde dag na je aanvraag krijg je sms met melding dat de contact save niet meer actief is.
|
|
|||
|
|||
Bedankt jones36, ik ga dat morgen direct in orde brengen.
|
|
|||
|
|||
Vandaag naar Mobistar geweest en probleem uitgelegd.
Verkoper heeft mij een nieuwe simkaart meegegeven en deze mocht ik in de Iphone steken van zodra mijn andere sim afgesloten werd. Zo gezegd, zo gedaan. Na het opstarten van de Iphone kreeg ik de volgende melding : "Dankzij ContactSave (0,75€) behoudt je je contacten zelfs als je je telefoon verliest. Druk op OK" Onderaan staat dan : Annuleren - Accepteren. Ik heb dus op annuleren geklikt en hopelijk ben ik van deze vervelende melding vanaf. |
|
|||
|
|||
ik denk niet dat het opgelost is. Haal je kaart uit je toestel en kijk: ook op je nieuwe simkaart staat "contact save" gedrukt. Enkel bij mobi zelf kan deze "gratis" optie gedeactiveerd worden. Je zal dus nog steeds regelmatig dit zwarte scherm op je toestel zien en telkens "annuleren" moeten drukken anders ben je 0,75 euro armer. De bediende in de mobistarwinkel heeft de hele zaak niet begrepen.
Ga naar een andere winkel of bel zelf naar mobi en vraag uitdrukkelijk om deze optie te annuleren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: syncronisatie outlook | azuider | iTunes | 3 | 19-04-10 12:34 |
syncronisatie mislukt | xMaxine | iTunes | 0 | 01-06-09 18:12 |
syncronisatie | jellereinink | Archief | 3 | 21-03-09 11:22 |
fout 69 bij syncronisatie | marc1987 | iTunes | 9 | 03-02-09 00:23 |
Onvolledige syncronisatie Ipgone 3G | timeas | Archief | 2 | 20-01-09 15:07 |
|
|