iPhone 4 in Itunes blijft iPhone 3gs discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn nieuwe Iphone 4 heb aangesloten blijft hij voor Itunes een Iphone 3gs is dit normaal ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 in Itunes blijft iPhone 3gs
Nadat ik mijn nieuwe Iphone 4 heb aangesloten blijft hij voor Itunes een Iphone 3gs is dit normaal ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je? Kan je misschien even een screenshot tonen?
|
|
||||
|
||||
Dit een screenshot genomen vanop mijn Iphone 4 toch geeft hij bij instellingen, info aan Iphone 3gs.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om het probleem dus op te lossen: jij hebt je vorige iPhone 'iPhone 3GS' genoemd in iTunes en nu de reservekopie van je oude iPhone op je iPhone 4 teruggezet. Daarom staat er 'iPhone 3GS' en niet 'iPhone 4' of 'iPhone van fireman_belgium' |
|
||||
|
||||
En hoe kan ik dit dan veranderen ?
|
|
||||
|
||||
Door in iTunes links op 'iPhone 3GS' te klikken en de naam te veranderen.
|
|
||||
|
||||
iTunes Openen, je iPhone aansluiten en links in de kolom waar je iPhone staat met je rechtse muisknop op je iPhone klikken en de naam wijzigen.
|
|
||||
|
||||
thanks kga da vanavond s proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS Blijft iTunes logo aangeven | kingsley | Jailbreak | 2 | 06-12-10 18:04 |
iPhone 3Gs blijft herstarten | platte | iPhone algemeen | 12 | 13-04-10 16:24 |
Iphone 3GS blijft vragen om itunes password | parrish | iTunes | 1 | 12-03-10 12:29 |
Iphone 3gs blijft hangen | negotiata | iPhone algemeen | 5 | 12-03-10 09:45 |
iPhone: 3.1.2 3Gs blijft op itunes logo + stekkertje | 70torino | Jailbreak | 5 | 21-02-10 18:50 |
|
|