//

Kopen in iTunes lukt niet

Kopen in iTunes lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben een vriendin van mij aan het helpen met haar iTunes account. Er is echter iets eigenaardigs. Als ik haar ClickAndBuy account koppel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-10, 08:56
keyboardboy keyboardboy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 13
Question Kopen in iTunes lukt niet

Hallo,

ik ben een vriendin van mij aan het helpen met haar iTunes account. Er is echter iets eigenaardigs. Als ik haar ClickAndBuy account koppel aan haar iTunes account (via mijn MacBook) werkt alles prima. Ik kan ook gewoon applicaties aanschaffen, het geld wordt netjes van haar account afgehaald. Als zij vervolgens met hetzelfde account op haar iPhone (of zelfs op haar laptop) iets probeert te kopen werkt het niet, iTunes zegt dan dat ze haar betaalgegevens moet updaten. Het iTunes account is dus dezelfde als waarmee het op mijn MacBook wel werkte. Als zij vervolgens haar betaalgegevens probeert te updaten en inlogt bij ClickAndBuy werkt het ook goed. Alleen op het moment dat ze op "gereed" klikt (bij iTunes, waardoor de wijzigingen opgeslagen worden) gaat het mis, iTunes zegt dan dat de creditcardgegevens niet geaccepteerd worden. Dit terwijl het dus met precies dezelfde gegevens en precies dezelfde account wel werkt op mijn MacBook...
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en wat wij moeten doen om het wel werkend te krijgen?


Het wordt nog gekker, deze vriendin probeert het nu met mijn accountgegevens (waar ik al zo'n 2 jaar dingen mee aanschaf) en het werkt nog steeds niet op haar computer! Is er iemand die dit raadsel voor mij op kan lossen? Ik weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen... De store staat niet uitgeschakeld in de "beperkingen"...


Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
aanschaffen, applicaties, clickandbuy, itunes, kopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes Ipad bijwerken lukt niet iphonerke iTunes 0 19-03-11 21:06
What's App kopen lukt niet liekeklaassen iPhone Apps 13 10-12-10 13:40
synchronisatie itunes lukt niet heyhello iTunes 3 16-11-10 21:37
Inloggen iTunes lukt niet rwflink iPhone Apps 6 29-08-10 20:24
iPhone 3G activatie lukt niet via iTunes 8 e.keune Archief 2 12-12-08 01:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.