Hallo,
ik ben een vriendin van mij aan het helpen met haar iTunes account. Er is echter iets eigenaardigs. Als ik haar ClickAndBuy account koppel aan haar iTunes account (via mijn MacBook) werkt alles prima. Ik kan ook gewoon applicaties aanschaffen, het geld wordt netjes van haar account afgehaald. Als zij vervolgens met hetzelfde account op haar iPhone (of zelfs op haar laptop) iets probeert te kopen werkt het niet, iTunes zegt dan dat ze haar betaalgegevens moet updaten. Het iTunes account is dus dezelfde als waarmee het op mijn MacBook wel werkte. Als zij vervolgens haar betaalgegevens probeert te updaten en inlogt bij ClickAndBuy werkt het ook goed. Alleen op het moment dat ze op "gereed" klikt (bij iTunes, waardoor de wijzigingen opgeslagen worden) gaat het mis, iTunes zegt dan dat de creditcardgegevens niet geaccepteerd worden. Dit terwijl het dus met precies dezelfde gegevens en precies dezelfde account wel werkt op mijn MacBook...
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en wat wij moeten doen om het wel werkend te krijgen?
Het wordt nog gekker, deze vriendin probeert het nu met mijn accountgegevens (waar ik al zo'n 2 jaar dingen mee aanschaf) en het werkt nog steeds niet op haar computer! Is er iemand die dit raadsel voor mij op kan lossen? Ik weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen... De store staat niet uitgeschakeld in de "beperkingen"...
Bedankt alvast!