buitenlandse itunes store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum. Reden dat ik mij hier heb geregistreerd heb is omdat ik sinds enkele dagen een iPhone 3Gs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
buitenlandse itunes store
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Reden dat ik mij hier heb geregistreerd heb is omdat ik sinds enkele dagen een iPhone 3Gs heb gekocht en me enkele dingen afvraag .... Is het mogelijk om in een buitenlandse itunes store te gaan "shoppen"? Want ik zou graag een schalke app op m'n iPhone zetten maar dit is enkel beschikbaar in de Duitse store .... Ik heb al geprobeert mijn land te veranderern in Germany, dat lukt ook wel maar als ik dan in die store iets wil kopen dan geeft hij aan dat ik in mijn eigen land (Belgie) moet gaan en stuurt hij mij door naar daar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kun je doen door een nieuwe account "als Duitser" aan te maken en een gift card in Duitsland (of via eBay etc.) te kopen die je daaraan koppelt.
|
|||
|
|||
Hmmm is er geen andere manier? Want moet alleen maar dat 1 programma'tje dat ik nodig heb en dat is dan ook nog is gratis
|
|
||||
|
||||
Dit zou moeten helpen, voor mij werkte het in ieder geval met een us account.
App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl Ipv een Amerikaans adres kies je dan natuurlijk een Duits adres.
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 31-10-10 om 18:53. |
|
|||
|
|||
Bedankt, het is idd gelukt nu
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: Downloaden uit buitenlandse itunes store | bertheeren | iTunes | 0 | 07-03-11 02:21 |
krijg geen itunes frontpage in ipad itunes store meer? | Tiduz | iPad algemeen | 0 | 22-08-10 21:04 |
|
|