Adresboek synchronisatie met iTunes problemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dankjewel...
ben nu de oplossing met de synchronisatiegeschiedenis aan het proberen, maar ik denk dat ik dat gisteren ook al eens had geprobeerd... Dus weet niet of het zal werken... als iemand nog een andere oplossing kent? Nog geen oplossing gevonden, maar heb ze geimporteerd in outlook, en nu werkt het wel, moest wel weer overal een plusje toevoegen, omdat outlook dit weghaalde... Laatst gewijzigd door Terrentiao; 08-08-08 om 14:12. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook net een nieuwe iPhone, 8GB 3G uit NL origineel, en heb hem gesynchroniseerd met mijn Apple MBP. Mijn contacten op mijn laptop staan allemaal in Adresboek, en mijn agenda in iCal.
Nou heb ik mijn iphone gesynchroniseerd, en heeft'ie alles netjes overgezet, maar ik mis een aantal contactpersonen, en ik weet niet of ik iets uit mijn agenda mis (staat veel in, is moeilijk te vinden). Werkt het dan ook, om een geschiedenis te wissen? Ik heb hem alleen gesynchroniseerd met iTunes, verder nog niks. Gr Christ PS: Ik heb wel de nieuwste firmware van mijn telefoon erop gezet. |
|
|||
|
|||
Met firmware 2.1 bestaat het probleem blijkbaar nog steeds, want ik had tot vanavond hetzelfde probleem als hiervoor beschreven. Het klikken op "Stel synchronisatiegeschiedenis opnieuw in" in de iSync voorkeuren loste het probleem echter op.
|
|
||||
|
||||
Waar kan ik dat vinden? want ik heb ook een probleem dat hij niks overneemt in contacten..
|
|
|||
|
|||
iSync staat gewoon bij programma's. Als je dan naar voorkeuren gaat staat er onderaan "stel synchronisatie geschiedenis opnieuw in"
Hierna kan je je iPhone opnieuw synchroniseren in iTunes en al je contacten zullen er normaal instaan. |
|
||||
|
||||
Sorry maar ik heb dat progamma niet..
Is dat vreemd? Update: Bij mij is het opgelost, bedankt Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-10-08 om 23:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarr..., onder mijn MacOS 10.5.5 krijg ik de volgende melding: "U kunt het programma iSync niet openen, omdat het niet wordt ondersteund door deze architectuur". Onder MacOS 10.5.4 (op een externe schijf) kon ik, zonder gebruikmaking van iSync, weer normaal synchroniseren. Om naar v2.1 te upgraden moest ik echter terugvallen op MacOS 10.4. Ik vermoed dat Apple heel snel met een nieuwe update van MacOS X zal komen, |
|
|||
|
|||
Adresboek op Mac naar iPhone gaat niet meer
Al die tijd ging het goed en sinds paar dagen probleem: aangemaakte groepen contacten in Adresboek op de iMac worden niet meer gesynchroniseerd in iTunes. In iTunes stonden plots alle groepen dubbel en alle contacten dubbel. Ik dacht ik maak een ieuwe groep aan in Adresboek en sync alleen die, dan heb ik ze iig niet meer dubbel op iPhone. Maar deze nieuw aangemaakte groep is niet te zien in iTunes.
Hoe kan ik dit oplossen? Laatst gewijzigd door jacsmet; 11-11-11 om 13:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie op andere pc's | ramroep | iTunes | 0 | 10-03-11 15:43 |
synchronisatie met itunes 10 | r.dirksen | iTunes | 0 | 30-10-10 22:23 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen (Mogelijke oplossing) | Jordie Segers | iTunes | 0 | 11-11-08 23:14 |
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen | Jordie Segers | iTunes | 1 | 11-02-08 18:10 |
|
|