//

iTunes herkent geen enkel iOS apparaat

iTunes herkent geen enkel iOS apparaat discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat dit onderwerp vaker voorbij komt, maar ondanks het lezen van diverse topics hierover, is het volgende probleem bij mij niet opgelost, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-11, 16:13
Katja66 Katja66 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard iTunes herkent geen enkel iOS apparaat

Ik weet dat dit onderwerp vaker voorbij komt, maar ondanks het lezen van diverse topics hierover, is het volgende probleem bij mij niet opgelost, dus vandaar deze post.

Op mijn beide Windows laptops (verschillende merken) staat iTunes 10.5.0.142. Zowel iPod Nano, iPhone 3GS, iPhone 4S als iPad 2 worden niet door iTunes herkend als ik ze aansluit via USB, Windows herkent ze wel. Ik heb Apple Mobile Device Service herstart, Apple Mobile Device USB driver verwijderd en opnieuw geďnstalleerd, beveiligingssoftware uitgezet, in de door Apple voorgeschreven volgorde iTunes en overige Apple software zoals Bonjour, etc. verwijderd en opnieuw geďnstalleerd, maar niets hielp. Na herinstallatie van iTunes worden de apparaten herkend, maar zodra ik de laptops opstart niet meer.

Weet er iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: DFU probleem: Itunes moet dit apparaat identificeren BaasTurbo Jailbreak 3 11-08-11 22:48
itunes herkent geen dfu mode? :/ Guest-20191103144301 iTunes 2 17-07-11 22:20
Windows: iTunes synchroniseerd geen enkel type media meer? MaxBentum iTunes 3 04-09-09 21:16
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? xBram iTunes 5 28-09-08 16:25
iTunes herkent geen iPhone vincentjanv Archief 2 30-11-07 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.