iPhone reservekopie van windows hdd naar mac. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Onlangs is mijn windows laptop gecrashed. Ik heb de harde schijf kunnen redden, hierop staan mijn iphone reservekopieen. Hoe krijg ik de reservekopie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone reservekopie van windows hdd naar mac.
Hallo,
Onlangs is mijn windows laptop gecrashed. Ik heb de harde schijf kunnen redden, hierop staan mijn iphone reservekopieen. Hoe krijg ik de reservekopie van mijn losse windows harde schijf naar m'n iMac, want mn iphone schoot per ongeluk in dfu. Daardoor moest ik hem herstellen. Echter kon ik geen reservekopie terugzetten want die staan op mn windows hdd.. Iemand een idee hoe ik de reservekopie van mn oude harde schijf(los) op mn nieuwe imac krijg en deze weer op mn iphone zet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Mac OS X: overschakeling van windows naar mac | kris77 | iTunes | 8 | 02-01-10 15:45 |
Mac OS X: iPhone en overstappen van windows naar mac | erik127 | iTunes | 2 | 07-04-08 15:41 |
iPhone van Mac naar Windows | desmodus | Unlock [archief] | 1 | 31-01-08 15:37 |
|
|