netwerkverbinding airtunes luidspreker mislukt na update itunes 10.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren iTunes geupdate naar 10.1 en sindsdien kan ik geen meer muziek via airtunes (nu airPlay) afspelen. Mijn Stereo wordt wel gevonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
netwerkverbinding airtunes luidspreker mislukt na update itunes 10.1
Hallo,
Ik heb gisteren iTunes geupdate naar 10.1 en sindsdien kan ik geen meer muziek via airtunes (nu airPlay) afspelen. Mijn Stereo wordt wel gevonden onder het knopje airplay, maar bij afpelen krijg ik steeds de melding netwerkverbinding mislukt. Ik heb al in iTunes opnieuw laten zoeken naar airPlay apparaten, Alle remotes doen vergeten, Mijn airport express opnieuw opgestart. Het probleem blijft. Heeft iemand ook dit probleem??? En wat moet ik doen??? Kan ik eventueel ook een oudere versie van iTunes ergens vinden en terugzetten??? Bedankt alvast voor het meedenken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je voor hardware aan de kant van de stereo? Ik heb een Airport expresse en die doet het goed op 10.1.
Hoewel ik wel steeds een melding krijg dat ik hem opnieuw moet instellen. Daar moet ik nog eens even induiken. Wellicht te simpel: je kunt bij de keuze van afspelen kiezen voor computer of stereoinstallatie, daar kun je ook het volume afzonderlijk regelen. Staat dat goed ingesteld? Laatst gewijzigd door nadorst28; 15-11-10 om 12:08. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Airport expresse. Inmiddels doet hij weer (een beetje), kwestie van wachten? Ik krijg nu bij het opstarten van iTunes een keer of 3 de melding 'Netwerkverbinding met Stereo mislukt', daarna doet hij het wel opeens. Een beetje buggie is het dus wel. Hopen dat het inderdaad aan iTunes 10.1 ligt en wordt opgelost.
|
Labels |
airplay, itunes 10.1, netwerkverbinding mislukt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update mislukt | americo | iPhone algemeen | 16 | 01-03-11 23:35 |
iPhone 4 update mislukt | Ruud Koek | iPhone algemeen | 8 | 10-09-10 14:28 |
iPhone 1e gen.: Iphone update 1.1.4 to 2.2 mislukt | Woerii | Unlock | 16 | 27-01-09 20:25 |
update mislukt | paulinho | Archief | 1 | 20-08-08 10:43 |
Update mislukt? | Wolffy | Unlock [archief] | 9 | 16-12-07 16:51 |
|
|