ander programma dan itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Help help. Wie weet er mischien een ander programma om muziek en andere dingen op een iphone te krijgen ipv met itunes. Alvast bedankt groeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ander programma dan itunes
Help help. Wie weet er mischien een ander programma om muziek en andere dingen op een iphone te krijgen ipv met itunes.
Alvast bedankt groeten vanuit limburg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alternatief
Misschien helpt dat je. Staat overigens ook gewoon op de iPC home, als je goed gezocht had, allang oplossing gevonden! Groet!
|
|||
|
|||
ok dank je.
Is dit programma eigenlijk gratis? En kan ik hiermee ook muziek van mn iphone weer naar mn pc schrijven? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou niet helemaal gratis. maximaal 100 items synchroniseren of de betaalversie aanschaffen.
Jammer |
|
||||
|
||||
Dat wist ik niet, want ik had gekeken en gezien dat het een alternatief was, maar had zelf geen alternatief nodig want iTunes is goed genoeg voor me. Maar is er uberhaupt wel een alternatief voor iTunes dan? Laat het ons weten!
|
|
|||
|
|||
voor muziek kan je ook winamp nemen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds 2 weken mediamonkey, ik vind het een aanrader als alternatief.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
er is een free versie en een gold (betaalversie) Zie hier voor de verschillen:
MediaMonkey » Download je hebt volgens mij meer dan genoeg aan de free versie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UIButton, addTarget naar ander object dan "self" | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 11-12-10 22:20 |
2 iPhones, ene scherm geler dan ander? | allewijn | iPhone algemeen | 2 | 07-09-09 21:13 |
Windows: gezocht : adressen en goed backup programma (anders dan itunes of microsoft stuff) | lk1 | Desktop-applicaties | 0 | 04-05-09 09:27 |
1 speaker minder geluid dan ander? | Boy van Baal | Archief | 5 | 06-11-08 00:26 |
Hotmail probleem (ander dan er al gevraagd is) | goacidia | iPhone algemeen | 4 | 23-04-08 20:54 |
|
|