Back-up van op afstand discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk van op afstand (b.v. van op het werk) met mijn iPhone een back-up te maken van mijn Macbook thuis (als die aanstaat)? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back-up van op afstand
Is het mogelijk van op afstand (b.v. van op het werk) met mijn iPhone een back-up te maken van mijn Macbook thuis (als die aanstaat)?
Wat moet ik daarvoor doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Wi-Fi Sync ( te koop in Cydia) kan je wel draadloos een backup maken, maar iPhone en MacBook moeten dan wel in het zelfde netwerk zitten.
Wat jij wilt is (nog) niet mogelijk. Misschien later wel met Wi-Fi Sync 2.0 die deze maand nog uitkomt. |
|
|||
|
|||
Dank, Timosha, voor je antwoord...is duidelijk.
Nog een vraagje....kan ik, indien mijn Macbook thuis opstaat, mijn screen sharing (van mijn Macbook) via mijn iPhone op het werk aanzetten? Zo ja, hoe? En kan ik met mijn iPhone, wanneer ik thuis ben en een back-up maak, ook de private browser history van Safari opslaan? Alvast dank! Hilde. Laatst gewijzigd door HildeB; 14-12-10 om 18:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Terugzetten van back-up | macmichel | Archief | 2 | 24-08-08 12:51 |
|
|