Iphone niet herkent en nu Itunes ook weg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was bezig met het updaten van mijn Iphone 4. Ongetwijfeld heb ik iets verkeerds ingedrukt toen windows een nieuwe hardware had gevonden. Nu doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone niet herkent en nu Itunes ook weg
Ik was bezig met het updaten van mijn Iphone 4.
Ongetwijfeld heb ik iets verkeerds ingedrukt toen windows een nieuwe hardware had gevonden. Nu doet mijn Ipone niets meer,ik krijg dat usb kabeltje en Itunes in beeld. Om alles weer op te lossen heb ik een herstel punt van gisteren en eergisteren geprobeerd maar nu doet mijn Itunes het ook niet meer want Quicktime wordt niet meer gevonden. Ik moet Itunes opnieuw installeren maar dan ben ik al mijn gegevens kwijt. Wie kan mijn helpen in Jip en Janneke taal? Laatst gewijzigd door dull; 12-12-10 om 18:15. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes herkent iPhone niet | watersoul | iTunes | 231 | 14-01-11 10:25 |
itunes herkent iphone niet | Guest-20191103144301 | iTunes | 0 | 25-11-10 18:04 |
Itunes herkent me iPhone niet | jck | iTunes | 25 | 25-11-10 17:55 |
iTunes herkent iPhone niet | Supersmollie | iTunes | 0 | 09-07-10 17:29 |
Itunes herkent Iphone 2G niet | martineric | iTunes | 8 | 18-11-09 22:24 |
|
|