iTunes update Engels discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De update van iTunes naar 10.1.1.4 is in het Engels, terwijl ik een Nederlandse versie had. De taal staat ingesteld op Dutch/Nederlands, maar alles staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes update Engels
De update van iTunes naar 10.1.1.4 is in het Engels, terwijl ik een Nederlandse versie had.
De taal staat ingesteld op Dutch/Nederlands, maar alles staat in het Engels. Wat kan ik daar aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem! Vorige versie was Loskoppelen etc... Nu OK to disconnect!
Vreemd dat zo'n goed georganiseerde club als Apple dit voor elkaar krijgt. Ik wil nederlands
|
|||
|
|||
hier ook
wie heeft er een idee hoe je deze weer in het hollands kan krijgen |
|
||||
|
||||
Itunes update
Bij mij hetzelfde!
Wie o wie weet hoe hij in het Nederlands gezet moet worden? |
|
||||
|
||||
Heeft niemand hier een antwoord op of moeten we wachten op update 10.1.1.5???
|
|
|||
|
|||
Vreemd dat er niet meer mensen hinder van ondervinden en dat er geen experts zijn die de oplossing weten.
|
|
|||
|
|||
even opnieuw dl
Apple - iTunes - Alles wat je nodig hebt om jezelf te amuseren als het goed is zie je rechtsboven aan een blauw dl dingetje |
|
||||
|
||||
Ik snap niet wat je bedoelt??
|
|
|||
|
|||
quote:Wie o wie weet hoe hij in het Nederlands gezet moet worden?
ga naar google vul itunes in dan zie een blauw vakje rechtbovenaan en dl itunes opnieuw en dan heb je het in het nederlands |
|
||||
|
||||
Dank je wel Het is gelukt Ik hem hem weer in het Nedrlands staan
|
|
|||
|
|||
you,re welcome
|
|
|||
|
|||
Na zowel de 32 als 64 bit versie te hebben gedownload en een herstel uitgevoerd te hebben.......................NEDERLANDS.
Bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes / nederlands-engels | Naudie | iTunes | 6 | 04-04-11 22:30 |
Windows: iTunes in Engels | iMarnick | iTunes | 2 | 03-04-11 16:39 |
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) | Michael | Unlock [archief] | 2 | 08-11-07 12:16 |
iTunes update 7.4.3 en Quicktime 1.0 update | pcmarket | Archief | 5 | 08-10-07 23:36 |
|
|