//

iTunes in Engels

iTunes in Engels discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPhone 3Gs geüpdatet naar 4.3.1. En ik kreeg net als vorige keer toen ik updatete naar 4.3 die foutmelding 1611 of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-11, 22:09
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard iTunes in Engels

Ik heb vandaag mijn iPhone 3Gs geüpdatet naar 4.3.1.
En ik kreeg net als vorige keer toen ik updatete naar 4.3 die foutmelding 1611 of zoiets. Men zegt dan op fora dat je iets met je host moet doen. Maar wat weet ik niet want om dat nu bij elke update die foutmelding te moeten krijgen.
Want telkens na die foutmelding moet je je iphone helemaal restoren en dus terug alle app's erop zetten. Dat duurt toch zeker 4 uur na alles is afgelopen.
Nochtans is mijn iphone een nieuwe sinds januari. Daarvoor had ik ook een 3Gs maar de speakers waren verstopt en kreeg dus onder garantie een nieuwe. Echter is die nieuwe nooit gejailbreaked geweest. Ik heb vroeger wel met de vorige een jailbreak gehad tot 4.0 uitkwam en dan ben ik daarmee gestopt.
Echter hoor ik dat door dat er iets kan zijn met je host. Hoe kan ik ooit de originele host terug vinden?

Swat, tot vandaag wil ik dan 4.3.1 installeren. Krijg dus weer die foutmelding 1611. Ok weer helemaal gerestored. Maar nu staat ineens mijn iTunes in het Engels. En ik wil deze wel in het Nederlands hebben. Ok, ik ga dan naar EDIT, dan PREFERENCES en onderaan staat al bij languages Dutch (Netherlands). Waarom staat die dan in het engels??? Er staat ook bij dat veranderingen van taal pas doorgevoerd worden als iTunes wordt herstart. OK, ik trek iPhone uit. En sluuit itunes. Ik sluit daarna mijn iphone terug aan via USB. iTunes opent dan automatisch bij mij. En weer, in het engels????? Ok, ik doe weer het zelfde. Ik trek iphone uit (na sync wel te verstaan) sluit itunes weer EN ik start zelfs mijn pc opnieuw op. Terug iPhone erin, iTunes opent en weer in het Engels????? Toch staat er bij preferences duidelijk Dutch als taal geselecteerd.

Wie kan mij helpen want ik vind itunes echt brol. Veel fouten, het moet bijna altijd syncroniseren maar dan app's die ik op de iphone had staan staan er nu wel niet meer op. Nochtans had ik wel aangeklikt toen er een melding kwam dat er nog ongekopieerde app's stonden die nog niet in iTunes stonden. En de restore die ik gedaan heb was die van 17.00h van vandaag dus net voor ik ging updaten naar 4.3.1. Echt, iTunes, ik vind het maar niets. Je zit ook soms 100 keer te klikken op PDF in laden, maar op de ihpone verschijnen, no way. idem met films. Ze staan dan wel in uw itunes maar ik zie ze niet verschijnen op de iphone. Ook al staat er alles sync. pff.

P.S. Blijkbaar zijn er nog mensen die hun iTunes nu in het Engels staat. Heb ik gelezen dus sorry voor de vraag.
Maar eerder algemeen, vind je dat iTunes goed werkt? Ik vind het veel te complex. Ik zit nu enkel nog met die host probleem. Heb al bij reacties op post bij iphoneclub al antwoorden gelezen maar het is me tot nu toe nog niet gelukt.

TOT SLOT:

Wat ik ook gemerkt heb is na de update naar 4.3.1 ik ineens 49 updates heb op de iphone zelf bij de App Store??
Ik heb updates altijd direct geïnstalleerd van zodra ik een pop up had op bij de app van de app store op de iphone zelf.
Waarom krijg ik dan na update naar 4.3.1 ineens 49 updates? Ik heb die al eens geupdate want heb er zo een oopden gedaan en de update was die laatste van de app IMDB. Ik heb die echter al weken geleden geinstalleerd die update. Waarom komt die daar dan ineens mee terug net als die 48 andere updates die ik al gedaan had? Back up was trouwens van vandaag. Dus ik snap het niet hoor. Ik krijg nu ook om de seconde meldingen op men iphone u hebt dit item al gekocht, .... Maar door die pop up willen die app's niet verder updaten. Het balkje is bijna vol, krijg melding en woeps balkje is teruch wachten. Pff

Laatst gewijzigd door iMarnick; 29-03-11 om 22:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-11, 08:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

iTunes is inderdaad een beetje een eeh, laat ik zeggen 'eigenwijs', programma.

Om van de Engelstalige iTunes af te komen ga je naar apple.nl en download je iTunes opnieuw. Als je het gaat installeren krijg je de keus of je iTunes wilt herstellen, doe dat. Daarna heb je een NL iTunes.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 03-04-11, 16:39
BBeck BBeck is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Unhappy OMGWTF ???? Alles kwijt na update 10.1.2 : HELP!!!

Bij mij is nioet alleen alles in het engles na de update (terwijl er inderdaad 'Dutcg' staat aangevinkt). Al mijn contacten en hele agenda zijn weg! En niet alleen van m'n iphone:

M'N hele outlook is opeens leeg!

m'n muziek is ook van itunes af, maar die staat nog wel in de bib.

Hoe kan dit? Waar zijn mijn contacten en agenda? Het zou toch niet mogelijk moeten zijn dat deze per ongeluk uit outlook verwijderd zijn? Wat moet ik doen?

Suggesties zeer welkom!

Beck
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes / nederlands-engels Naudie iTunes 6 04-04-11 22:30
notificaties in engels ? rkltnk Jailbreak apps en thema's 1 16-02-11 23:55
Windows: iTunes update Engels CeesiPhone iTunes 11 19-12-10 17:11
Trein is Engels? TC03 iPhone Apps 1 10-11-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.