sync niet zoals het zou moeten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb het volgende probleem : als ik in outlook 2003 een contact invoer en deze wil syncen met de iphone gaat dit niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sync niet zoals het zou moeten
Hallo
Ik heb het volgende probleem : als ik in outlook 2003 een contact invoer en deze wil syncen met de iphone gaat dit niet altijd goed nu heb ik een naam ( voornaam , tussenvoegsel , achternaam) ingevoerd ik heb in de weergave de achternaam vooraan staan omdat ik hierop wil zoeken nu sync ik met itunes10 en dan staat de naam in mijn telefoon met tussenvoegsel , achternaam voornaam . ik heb al van alles geprobeert maar het blijft fout gaan ook als ik het tussen voegsel welaat zet hij de naam niet op de juiste plaats weet iemand een remedie , misschien moet ik overgaan naar een andere outlook ? ik weet het niet meer alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock alle modellen zou nu moeten werken....????? | a.onderwater | Unlock | 1 | 16-02-11 16:25 |
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. | jwtd | iPhone Apps | 4 | 29-04-10 12:22 |
|
|